your love is something I can not remember

och jag ser himlen teckna sig över höghusen.
och allt är grått. allt är grått. som vanligt. men
popjulia, dina drömmar under ditt ensamma
täcke är lika verkliga som allt annat. det är
en annan verklighet, ta drömmarna och
applicera på den här verkligheten!

och ikväll ska jag och min syster fika på
veganskt fika som hon har bakat, mysigt!
önskar att popjulia var här och kunde fika
hon också, jag saknar dig så jag får dimma
i huvudet!

               jag behöver vår nu,
                      parker med solnedgång.

so we are bound to linger on,
we drink the fatal drop,
then love until we bleed,
then fall apart in parts



pussar från poplisa

Kommentarer
Postat av: Josefine "Yozzan" Lande

Pop! <3

2010-02-08 @ 12:35:45
URL: http://altgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0