du är allt jag ser och hör, du är allt jag ser och hör.

Underbara Lisa. jag vet att det är perfekt. men jag kan inte kyssa någon idag eller imorgon heller för den delen. för han är för långt bort. och mitt hjärta är ihopskrumpnat för länge sedan. jag har varit kär men där jag är finns inget hjärta att ge bort.
hur kan du förresten säga att det kommer bli vi när jag vet att så inte är fallet? jag orkar inte längre, lisa. kom hit och pussa på mig.

jag hoppas allt är fint hos dig. jag hoppas livet är i pastell och allt känns som dunkuddar och bubbelgum. men här är det grått och samma drömmar under ensamma täcken tar kål på mig.



Dagens citat

Drömde om dig inatt igen,
måste vara för att du är känd
Försöker komma på orsaker
till att kunna höra av mig
Men vår enda gemensamma vän
är din bittra pojkvän
Förbjudet är spännande
kommer aldrig kunna låta bli dig


- Markus Krunegård <3

Citatet här ovan är av underbara markus. insåg nyss att om man bara byter ut några få ord, så stämmer det in på min situation. himlans bra.

dagens bloggtips hittar ni här: niotillfem

pussar.
popjulia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0