jag tänker alltid på dig i april.

Hej.
Jag skriver så sällan. Tappar bort mig själv någonstans mellan dans på Markus Krunegård-konsert, folkölsefterfester, signerad Markus-affisch, signerad Laakso-skiva, signerad Peter Morén-vinyl...
(Den är förresten vit, vinylen alltså. hur fint är inte det?)
...drömmar om kärlek, ännu mera folköl, Hästpojken-konsert, cigarettrök mot natthimlen, svaga tonårsben, tonårshud, tonårslängtan, te, vattenpipa och häng i solen.

Lisa är lyckligt kär. Jag är olyckligt kär. Eller. Jag vet inte det längre. Saker går ju över och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men snart ska jag klippa av mig håret. på torsdag närmare bestämt. Jag vill se ut lite som en blandning mellan Rihanna och Robyn. Ihh.

Kram popjulia.





bilder från den här bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0