för vi dansar och du har så mjuka läppar

Alltså. Jag började hyperventilera när jag såg videon med Lena Philipsson.
Jag kunde inte fortsätta titta. Hon vanhelgar Markus!! Jag grät minst en kvart
efter att jag sett det.

Jag önskar att pop-julia var här och kunde trösta mig, eller håkan.

Nu måste jag i alla fall plugga,
jag förstår inte meningen med det,
jag skulle vilja lyssna på håkan
hela tiden i stället. Eller Timo.

dagens citat är:
why did I have to make the same mistakes my sweet marie

                                 -Timo Raisänen.

rosa fluffiga moln.

pop-lisa


Kommentarer
Postat av: Josefine "Yozzan" Lande

Bästa bloggen ;D

2010-01-19 @ 20:58:49
URL: http://altgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0